İade İşlemleri

 

Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

665733244 numaralı kodu kullanarak Yurtiçi Kargo ile iade yapabilirsiniz. 

Firmamız, iade işlemlerinde Tüketici Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. Kullanılmamış ürünleri teslim tarihinden itibaren, faturasıyla birlikte 14 gün içinde koşulsuz iade edebilirsiniz.



Siparişimi iade ettim, ücret iadesi ne zaman gerçekleşir?


İade şartlarına uygun olarak gönderilen ürünlerin kontrolü yapıldıktan sonra en geç 7 iş günü içerisinde para iadesi gerçekleştirilir. Para iadesinin banka hesabınıza yansıma süresi, her banka için farklılık göstermekte olup 7 iş günü içerisinde tamamlanır.



Ürünümü İade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

Ürün iadelerinde kargo ücreti müşteriye aittir ancak iadenizi kargo şirketine teslim ederken herhangi bir ödeme yapmıyorsunuz. Kargo ücreti, tarafınıza iletilecek olan iade tutarından düşülerek tahsil ediliyor. İade kargolarınızı, anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi kargo ile indirimli olarak gönderebilirsiniz.


İademi nasıl takip edeceğim?

Anlaşmalı olduğumuz HepsiJet kargo firmasının internet sitesinden (https://www.yurticikargo.com/) 'gönderi takibi' kutucuğu yardımı ile iadenizi takip edebilirsiniz.


Siparişimi ne zaman iptal edebilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, 0549 803 19 62 numaralı whatsapp müşteri destek hattımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.



İade koşulları nelerdir?

 

  • İade edilecek ürün standart aksesuarları ile birlikte 14 gün içinde eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmelidir.

  • Abiye ürünlerin iade süresi 1 gün olup, süre aşımında iade işlemi kabul edilmeyecektir.

  • Online mağazamızdan almış olduğunuz ürünleri sadece online mağazamıza iade edebilirsiniz.

  • Hediye verilen promosyonlu veya kampanyalı ürünler de iade ile birlikte gönderilmelidir.

  • Kullanıcı hatalarından kaynaklanan deformelerde iade kabul edilmemektedir.

  • İadeler, orijinal ambalajı ile gönderilmelidir.

  • Orijinal ambalajı bozulmuş (üzerine kargo etiketi yapıştırılmış veya kargo koli bandı ile bantlanmış) ya da satılabilir özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.


İade etmek istediğiniz ürün, yukarıda belirtilen koşullara uygunsa faturasıyla birlikte tarafımıza göndererek iade işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.


Satın aldığım ürün kullanım sonrası bozuldu / özelliğini yitirdi. Ne yapmalıyım ?

Satın aldığınız ürünün, üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle bozulduğunu veya özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz.
İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kalite kontrol birimimiz tarafından inceleme sürecine tabi tutulacak olup sonucu en kısa sürede sizinle paylaşılacaktır.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR